Monday, April 4, 2011

GOSOKLAH MATA

Di petang Ahad yang indah..

Dedi : Aryan, Aryan... bila nak tido ni..? (sambil popok-popok Aryan. Oh Aryan adalah dikendong rapi ok, bukannya berletak. Naik kematu tangan si dedi kendong anak yang dah almost 6kg itu)

Momi : Aryan bukan nak tidolah yayang. Kalau dia nak tido, dia akan gosok-gosok mata dia (sambil menggayakan macam manakah gosokan mata itu berlaku)

Dedi : Aryan..Aryan.. cepat cepat gosok mata sekarang..gosok mata ~

Momi : ?????

Ok sahih MNI malas nak popok Aryan. Sebab mata memasing dah macam Panda, dan kepala berat macam batu tak cukup tido. Tapi apekan daya, sapa yang boleh tahan tengok keletah comel si Montelo ini.


Takpelah anak. Momi n dedi tak cukup tido pun takpelah =)


2 comments:

cEnD@LiL@ said...

haishhh,......nk geget2 je pipi aryan nih

Princess of Babbles said...

tembamnyeeeee aryannnn!!!